Voorbij

19 oktober 2018 - Weesp, Nederland

19 okt.

Vanmorgen vroeg teruggekeerd op honk. De terugreis verliep gelukkig gesmeerd, weinig turbulentie en zo.... Ook weinig geslapen, overdag een beetje ingehaald.DSC00718 Eumarella - Pelicans

Wij gaan onder andere met deze pelikanen uit Eumarella Shores nog maar een tijdje nadromen over alle mooie ervaringen.

We hebben het blog met veel plezier bijgehouden, niet alleen voor onszelf maar kennelijk ook voor de volgers. We zijn blij met jullie vele reacties, ze waren een stimulans om door te zetten.

Lieve groeten allemaal vanuit Amsterdam (gem. Weesp)

Calamity Jane en Trapper Joe

1. Elly Kapteijn:
    19 oktober 2018
    Welkom thuis 🏡 😘
  2. Cornelie:
    19 oktober 2018
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn beland! Ff bijkomen en hopelijk heel lang nagenieten 😎
  3. Truus:
    Rwe
    Kom thuis.
  4. Chiel Huisman:
    20 oktober 2018
    Super reis geweest! We zijn benieuwd naar de "bezonken verhalen".
    Neem even rust en ontspanning.
  5. Loes:
    Ha Annie en Frits,
    Ja, welkom weer in ons eigen kleine, maar ook zo mooie landje.
    Heel fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad.
    Ik begin nu - na een kleine week thuis- pas weer in m'n ritme te komen. Ben benieuwd hoe lang het bij jullie duurt.
    Tot ziens en hartelijke groet , Loes
  6. Alie Langerhorst:
    20 oktober 2018
    Nog lekker nagenieten van de mooie reis! En wij van de mooie reisverhalen.
  7. Loes en Bert:
    25 oktober 2018
    Ja, het duurt even voordat je de draad weer te pakken hebt bij de dagelijkse routine. Dat ervoeren wij ook na 3 weken Sri Lanka. Wij genieten nog steeds na. De foto's zijn gesorteerd.
  8. Reemt:
    15 november 2018
    Hallo Frits en Annie, dat is zo te lezen een geweldige rondreis geweest, denk ik zo maar....
    Beetje late reactie van mijn kant, maar op de dag van jullie thuiskomst vertrokken Sandra en ik naar Amerika. Voor de prachtige Nationale Parken. Geen internet aangeraakt. Heerlijk ouderwets. Ik bericht daar via de mail nog over.